ქალბატონო მარინა ,ძალიან კარგი და აქტუალური კვლევაა. თქვენი რეკომენდაციები მართლაც გამომადგება.მართლაც განმავითარებელი შეფასება უფრო ამაღლებს მოსწავლეთა მოტივაციას.
მარინა კვლევა ნამდვილად აქტუალურ თემაზეა ,გავიზიარებ თქვენს რეკომენდაციებს და გამოვიყენებ ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში,თუმცა გირჩევვ მეტი ინტერვენცია განახორციელო მშობლებთან მიმართებაში
მარინა , გილოცავ ძალიან კარგი კვლევაა, განმავითარებელი შეფასებების გამოყენება საბაზო და საშუალო საფეხურზეც მნიშვნელოვანია,ვფიქრობ ამგვარი მიდგომით მაღალ კლასებში მოსწავლეებს სწავლა გაუადვილდებათ,საკუთარი შესაძლებლობების რწმენა და თავდაჯერებულობა შეემატებათ.
მარიმა მასწავლებელო,გეთანხმებით, საბაზო და საშუალო საფეხურზეც მნიშვნელოვანია ეს საკითხი,ვფიქრობ , მოსწავლეებს განმსაზღვრელი შეფასება უფრო ზღუდავს,ხოლო განმავითარებელი -საკუთარი შესაძლებლობების რწმენას ჰმატებს და სწავლის სურვილს უღრმავებს.
მარი, საბაზო და საშუალო საფეხურზეც მნიშვნელოვანია ეს საკითხი, ვფიქრობ , მასწავლებლებმა ხშირად უნდა გამოვიყენოთ განმავითარებელი შეფასება. ამ მიმართულებით მოსწავლე ორიენტირებულია არა ნიშანზე, არამედ ცოდნის გაღრმავებაზე.
ქალბატონო მარინა ,ძალიან კარგი და აქტუალური კვლევაა. თქვენი რეკომენდაციები მართლაც გამომადგება.მართლაც განმავითარებელი შეფასება უფრო ამაღლებს მოსწავლეთა მოტივაციას.
ОтветитьУдалитьმარინა კვლევა ნამდვილად აქტუალურ თემაზეა ,გავიზიარებ თქვენს რეკომენდაციებს და გამოვიყენებ ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში,თუმცა გირჩევვ მეტი ინტერვენცია განახორციელო მშობლებთან მიმართებაში
ОтветитьУдалитьმარინა , გილოცავ ძალიან კარგი კვლევაა, განმავითარებელი შეფასებების გამოყენება საბაზო და საშუალო საფეხურზეც მნიშვნელოვანია,ვფიქრობ ამგვარი მიდგომით მაღალ კლასებში მოსწავლეებს სწავლა გაუადვილდებათ,საკუთარი შესაძლებლობების რწმენა და თავდაჯერებულობა შეემატებათ.
ОтветитьУдалитьმარიმა მასწავლებელო,გეთანხმებით, საბაზო და საშუალო საფეხურზეც მნიშვნელოვანია ეს საკითხი,ვფიქრობ , მოსწავლეებს განმსაზღვრელი შეფასება უფრო ზღუდავს,ხოლო განმავითარებელი -საკუთარი შესაძლებლობების რწმენას ჰმატებს და სწავლის სურვილს უღრმავებს.
ОтветитьУдалитьმარი, საბაზო და საშუალო საფეხურზეც მნიშვნელოვანია ეს საკითხი, ვფიქრობ , მასწავლებლებმა ხშირად უნდა გამოვიყენოთ განმავითარებელი შეფასება. ამ მიმართულებით მოსწავლე ორიენტირებულია არა ნიშანზე, არამედ ცოდნის გაღრმავებაზე.
ОтветитьУдалить